3 Aralık 2011 Cumartesi

Dedemin İnsanları





Dedemin İnsanları filmine gittiniz mi?Eğer cevabınız evetse görüşlerinizi aktarın ama eğer gitmediyseniz en yakın seansa bilet alın.^^Bu film muhteşem.^^
Konusu göç olmakla birlikte hayal değil gerçek bir öykü.Mehmet Yavaş adında bir adamın öyküsü.Torunu Ozan.Ozan küçükken bayağı haylazmış doğrusu...
Mehmet Yavaş muharebe yıllarında yaşanmış gerçek bir öykünün kahramanı.Ailesiyle beraber bir gemiye biniyorlar olaylar zaten burada başlıyor.,



Tam gemiye binecekleri sırada annesi(Mehmet Yavaş'ın)bebeğin (mehmet'in)ateşi olduğunu anlar.Gemiye bindiklerinde kırmızı bir benek gözükür bebekte.






Dakikalar sonrada bebek ölür.Annesinin çığlığıyla anlaşılır olay.Herkes çok üzülür.Meğersek gemide tifo salgını varmış.(Bu bölümde çok ağlamaklı oldum.)iBebeği denize atarlar.Ne acıklı değil mi?


Sonra İzmir e göç ediş biter.Aile Ölür.Sadece Mehmet genç bir yaşta hayattadır.Artık hayatını kurmaya yavaş yavaş başlamıştır.1 tane kızları olur.sonra kızları İbrahim adındaki bir adamla evlenir.İbrahim yaşadıkları yerlerin belediye başkan yardımcısıdır.Bu evlilikte daha deminde bahsettiğim Ozan dünyaya gelir.
Ondan sonrası zaten hikayenin ortası.2. bölüme girmiştik(!)
Daha sonra ne mi oldu?=SİZ SEANS İÇİN BİLET ALMISSINIZDIR:))))))))))))))







TEŞEKKÜRLER:AYRICA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM:)

2 yorum:

  1. Beğenmene sevindim doğrusu.
    Anlamana daha da çok tabi.

    YanıtlaSil
  2. Methini çok duydum. Henüz gitmedim ama seyredilmesi gereken filmlerden. Başarılı bir iş çıkarmışlar. Senaristinden, oyuncusuna, yönetmeninden emeği geçen herkese teşekkür etmek gerek.

    YanıtlaSil