19 Ocak 2012 Perşembe

Karneler Alınıyor!!!!

İlk başta şunu söyleyeyim.Ben takdir alıyorum!

Çok Mutluyum.Ukalalık gibi olmasın ama alıştım takdir aymaya hiç teşekkür almadım.
Birde bizim kardeşimle beraber annemden hiç ^^karnem iyi gelirse^^^bize hediye alır mısın diyemedik.Çünkü kırık getirmedik hiç.Kötü karne hep almışız da bu sefer iyi gelirse hediye alır mısın demedik.

Annem ve babam da fırsat bırakmadı zaten.Sağ olsunlar bizi hiç mutsuz etmediler.Neyse İYİ TATİLLER MİLLET:)))                          ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]

3 yorum:

  1. Ben de hem seni hem de kardeşini gönülden takdir ediyorum. Sizin gibi akıllı ve terbiyeli gençlere çok ihtiyacımız var.
    İyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  2. güzel kızım, önce sağlıklı olasın, sonra da tahtını da bahtını da Yaradan'a emanet edeyim.
    Sen gibi evlat, Allah herkese nasip etsin, çok şükür.

    YanıtlaSil
  3. eeeeeeeeyooooo karneleri aldık takdirimizi aldık hediyeler kucağımızda.Anlatımına bayılıyorum bebaaağim.

    YanıtlaSil