21 Ocak 2012 Cumartesi

N-A-R








Selam dostlar yine ben.Narın çok faydalı olduğu bir gerçek.Zayıflatıyor,metabolizmayı hızlandırıyor,kalbi koruyormuş.


Annem ve babam bana ve kardeşime her gün narı ayıklayıp,kaselere koyup bir güzel servis ediyor.Bu sayede çok daha sağlıklı olabiliyoruz.

Sizde akşamları nar yiyin.Yütfeen:)))Narı ayıklamanın kolay yöntemi de var.Tahta kaşıkla narın kabuklu kısmına bir güzel vuruyorsunuz.Sinirlerimizi de alıyor diyebilirim(!)Evet inşallah bu yazıdan sonra sizde bu işe başlarsınız.



Ha söylemeyi unuttum bu arada narın taneleri alyuvarlarla benzerlik gösterir.












{SAYGILARR}

3 yorum:

  1. Ablam seni seviyorum canım kanım suyum toprağım güneşimsin.Yazını beğendim benzetmene bayıldım;)

    YanıtlaSil
  2. Afiyetler olsun nar çiçeğim benim ;-)

    YanıtlaSil
  3. Aslında meyve ve sebze tüketimi sağlık, vitamin açısından çok önemli. Bu konuda maalesef ben iyi bir örnek değilim:(
    Güzel paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil